קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » איך לכתוב ג'ל פוליש באנגלית?

איך לכתוב ג'ל פוליש באנגלית?

איך לכתוב ג'ל פוליש באנגלית?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא לק מסוג מיוחד הנמרח על הציפורניים בעזרת מברשת מיוחדת. בניגוד ללק רגיל, לק ג'ל נרפא תחת מנורת LED או UV והוא אינו נסדק או דוהה במשך שבועות. לק ג'ל גם עמיד יותר למים והוא הרבה יותר עמיד מלק רגיל.

סוגי פוליש ג'ל

ישנם שלושה סוגים עיקריים של לק ג'ל: לק ג'ל רגיל, ספוג ולק ג'ל עם נצנצים. לק ג'ל רגיל הוא הסוג הנפוץ ביותר והוא נמרח עם מברשת. לק ג'ל ספוג ניתן להסיר עם תמיסה מיוחדת והוא משמש בדרך כלל לאירועים מיוחדים. לק ג'ל עם נצנצים הוא סוג של לק ג'ל הנמרח עם מברשת מיוחדת והוא מכיל חלקיקי נצנצים.

איך למרוח פוליש ג'ל?

מריחת לק ג'ל היא קלה יחסית וניתן לעשות אותה בבית עם הכלים הנכונים. לפני מריחת לק ג'ל, הקפידו לנקות את הציפורניים ביסודיות ולמרוח שכבת בסיס. לאחר מריחת שכבת הבסיס, ניתן להתחיל למרוח את לק הג'ל. הקפידו למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות והקפידו לרפא כל שכבה לפני מריחת השכבה הבאה. לאחר ריפוי השכבה האחרונה, יש למרוח שכבה עליונה ולרפא אותה.

הסרת ג'ל פוליש

הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת יותר מסובכת ממריחתו. כדי להסיר לק ג'ל, תצטרך להשרות את הציפורניים בתמיסה מיוחדת למשך מספר דקות. לאחר ספיגת הציפורניים, ניתן להשתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל. הקפידו להקפיד בעת הסרת הלק ג'ל והקפידו לא לפגוע בציפורניים.

טיפים למריחה והסרה של לק ג'ל

בעת מריחת והסרה של לק ג'ל, חשוב לנקוט בצעדים המתאימים על מנת להבטיח שהציפורניים לא ייפגעו. הנה כמה טיפים שיעזרו לך במריחה והסרה של לק ג'ל:

  • התחל תמיד עם ציפורניים נקיות לפני מריחת הלק ג'ל.
  • יש למרוח את הלק ג'ל תמיד בשכבות דקות ולהקפיד לרפא כל שכבה לפני מריחת השכבה הבאה.
  • הקפידו להשתמש בתמיסה מיוחדת להסרת הלק ג'ל.
  • היו עדינים בעת הסרת הלק ג'ל עם דוחף לציפורן.
  • יש למרוח תמיד שכבת עליון כדי להגן על הלק ג'ל וכדי שיימשך זמן רב יותר.

דעה אישית

לק ג'ל הוא דרך מצוינת ליצור ציפורניים יפות שיחזיקו מעמד במשך שבועות. קל יחסית למרוח ולהסיר אותו והוא הרבה יותר עמיד מלק רגיל. אני ממליצה בחום לנסות לק ג'ל אם את רוצה ליצור ציפורניים יפות שיחזיקו מעמד לאורך זמן. למידע נוסף על ג'ל לק, אתה יכול לבדוק ביוטיוב או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן