קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » איך למרוח לק ג'ל שלא יתקלף | כותב בלוג

איך למרוח לק ג'ל שלא יתקלף | כותב בלוג

. איך למרוח לק ג'ל שלא יתקלף | כותב בלוג

כיצד למרוח לק ג'ל שלא יתקלף

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור במראה מקצועי בנוחות של הבית שלך. אבל, אתה צריך לוודא שאתה מיישם אותו בצורה נכונה אחרת זה לא יחזיק מעמד. הנה כמה טיפים למריחת לק ג'ל שלא יתקלף.

אסוף את הציוד שלך

הצעד הראשון במריחת לק ג'ל הוא לוודא שיש לך את כל הציוד שאתה צריך. תזדקק ללק ג'ל, מנורת UV או LED, מגבון נטול מוך, דוחף לציפורן, פצירה, חוצץ ציפורניים, שכבת בסיס ושכבת עליון. ודא שיש לך מספיק מכל אחד כדי לעשות את כל הציפורניים שלך.

הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח לק ג'ל שלך, אתה צריך להכין את הציפורניים שלך. התחל בשיפוץ הציפורניים שלך בצורה הרצויה ושיוף אותן כדי להסיר רכסים. לאחר מכן, דחוף לאחור את הציפורניים שלך ונקה את הציפורניים שלך עם המגבון נטול המוך.

למרוח את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את שכבת הבסיס. התחילו ביד אחת ומרחו שכבה דקה של שכבת בסיס. ארפא את שכבת הבסיס במנורת UV או LED לפי ההוראות על האריזה. לאחר ריפוי, יש למרוח את השכבה הדקה השנייה של שכבת הבסיס ולרפא שוב.

למרוח את הפוליש ג'ל

עכשיו הגיע הזמן למרוח את לק הג'ל. התחילי במריחת שכבה דקה של פוליש בצבע לבחירתך. ארפא אותו במנורה, ולאחר מכן מרחי שכבה דקה שנייה. תרפא שוב. חזור על תהליך זה עבור כל ציפורן. כשתסיים, מרחי שכבה דקה של שכבה עליון ורפא אותה.

השוואה מהירה

אספקה להשתמש
לק ג'ל צֶבַע
מנורת UV או LED לרפא את הלק
מגבון נטול מוך נקה את הציפורניים
דוחף לציפורניים דחוף לאחור את הציפורניים
פצירה לתקן את הציפורניים לצורה
חוצץ ציפורניים הסר רכסים
מעיל בסיס הכן את הציפורניים ללק
מעיל עליון חותם בצבע

גימור

לאחר שמרחת את לק הג'ל וריפאת אותו במנורה, סיימי את המניקור על ידי ניקוי כל כתמים או טעויות עם צמר גפן ומסיר לק. לאחר מכן, מרחי שמן לציפורניים כדי להזין את הציפורניים והציפורניים שלך וסיימת!

מריחת לק ג'ל בצורה נכונה היא המפתח לוודא שהוא לא יתקלף. בצע את השלבים הבאים ואתה תהיה בדרך למניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן. אם אתה רוצה ללמוד עוד על יישום לק ג'ל, אתה יכול לצפות בהדרכות ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן