קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » באיזו תדירות צריך להחליף לקים ג'ל? | בלוג

באיזו תדירות צריך להחליף לקים ג'ל? | בלוג

באיזו תדירות צריך להחליף לקים ג'ל? | בלוג

מהם לקים ג'ל?

לקים ג'ל הם סוג של לק בגימור מבריק שמחזיק מעמד במשך שבועות ללא שבבים. הם מיושמים כמו לקים רגילים, אך דורשים תהליך ריפוי המשתמש באור אולטרה סגול או LED. תהליך הריפוי הוא מה שגורם ללק הג'ל להחזיק מעמד כל כך הרבה זמן.

כמה זמן מחזיק לק ג'ל?

לקים ג'ל מחזיקים בדרך כלל עד שלושה שבועות לפני שיש צורך להחליף אותם. הסיבה לכך היא שהלק ג'ל נקשר עם הציפורן, כך שלא ניתן לשטוף אותה בקלות. עם זאת, משך הזמן שלק ג'ל יימשך יכול להשתנות בהתאם לאופן המריחה שלו ותדירות הידיים שלך באות במגע עם מים.

האם צריך להחליף לקים ג'ל?

כן, לקים ג'ל צריכים להיות מוחלפים לאורך זמן. הסיבה לכך היא שהלק ג'ל יתחיל להישחק כשהציפורניים שלך יגדלו. זו הסיבה שחשוב לשמור על ציפורניים גזורות ותיקות באופן קבוע כדי לעזור להאריך את חיי הלק הג'ל שלך.

באיזו תדירות כדאי להחליף ג'ל לק?

מומלץ להחליף לק ג'ל כל שלושה שבועות, אם כי זה יכול להשתנות בהתאם לאורח החיים שלך ולשגרת טיפוח הציפורניים. אם אתה אדם פעיל שמבלה הרבה זמן במים, ייתכן שתצטרך להחליף את לק הג'ל שלך לעתים קרובות יותר. כלל אצבע טוב הוא לבדוק את הציפורניים כל שבועיים כדי לראות אם הלק מתחיל להישבר או לדהות.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

כשמגיע הזמן להחליף לק ג'ל, חשוב להסיר את הישן כמו שצריך. לקים ג'ל יש להסיר בעזרת מסיר על בסיס אצטון ורפידות צמר גפן. השרו את כריות הכותנה במסיר ולאחר מכן השתמשו בהן כדי להסיר בעדינות את הלק. ייתכן שתצטרך לחזור על התהליך כמה פעמים כדי להוריד את כל הלק.

סיכום

לקים ג'ל הם דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך במשך שבועות. אבל חשוב לזכור שהם אכן צריכים להיות מוחלפים לאורך זמן. מומלץ להחליף לק ג'ל כל שלושה שבועות, אם כי זה יכול להשתנות בהתאם לאורח החיים שלך ולשגרת טיפוח הציפורניים. הקפד להשתמש במסיר על בסיס אצטון ורפידות צמר גפן כדי להסיר כראוי את הלק הישן. למידע נוסף, עיין בסרטון זה על לקים ג'ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן