קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » ג'ל פוליש – מדריך לכל מה שצריך לדעת

ג'ל פוליש – מדריך לכל מה שצריך לדעת

ג'ל פוליש – מדריך לכל מה שצריך לדעת

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של טיפול בציפורניים המשתמש בסוג מיוחד של לק, היוצר קשר חזק לציפורן. בניגוד ללק מסורתי, שניתן להסיר בקלות בעזרת מסיר לק רגיל, לק ג'ל דורש טכניקות הסרה מיוחדות. לק ג'ל מיושם בדומה ללק רגיל, אך יש לרפא אותו תחת מנורת UV או LED על מנת ליצור את הקשר.

מהם היתרונות של פוליש ג'ל?

לק ג'ל מספק מספר יתרונות על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר מלק רגיל, והוא יכול להחזיק מעמד עד 14 ימים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם מספק גימור מבריק ועמיד בפני מריחות וריחות. בנוסף, מכיוון שהלק נדבק לציפורן, הוא אינו מצריך טאצ'-אפים תכופים כמו לק רגיל.

איך מורחים לק ג'ל?

מריחת לק ג'ל היא תהליך פשוט יחסית, אך חשוב לעקוב אחר השלבים בקפידה כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. השלב הראשון הוא הכנת הציפורניים על ידי דחיפה לאחור של הציפורניים ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן יש לנקות את הציפורניים כדי להסיר כל שמנים או פסולת, שיכולים למנוע מהלק להיצמד כראוי. לאחר שהציפורניים נקיות ויבשות, זה הזמן למרוח את לק הג'ל. את לק הג'ל יש למרוח בשכבות דקות, באמצעות מברשת. יש לרפא את השכבה הראשונה תחת מנורת ה-UV או ה-LED למשך שתי דקות, ואת השכבה השנייה יש לרפא למשך שתי דקות נוספות. אם הציפורניים דורשות שכבה שלישית, יש לרפא אותה למשך שתי דקות נוספות. לאחר ריפוי הלק, ניתן למרוח שכבת עליון ולרפא למשך שתי דקות נוספות.

איך מסירים פוליש ג'ל?

הסרת לק ג'ל יכולה להיות מעט מסובכת, וחשוב לעשות זאת כמו שצריך כדי להימנע מפגיעה בציפורניים. הצעד הראשון הוא להשתמש במאגר ציפורניים כדי להסיר את השכבה העליונה של לק הג'ל. לאחר הסרת השכבה העליונה, יש להשרות את הציפורניים במסיר לק על בסיס אצטון למשך 10-15 דקות. לאחר שהציפורניים נספגו, ניתן לגרד בעדינות את הלק שנותר בעזרת מקל כתום.

טיפים למריחה והסרה של לק ג'ל

בעת מריחת לק ג'ל חשוב לקחת את הזמן ולדאוג למריחת השכבות בצורה אחידה. אם הלק נמרח בעובי מדי, זה יכול לקחת הרבה זמן להתרפא ואולי לא יידבק כמו שצריך. בעת הסרת הלק, הקפד להשתמש במסיר על בסיס אצטון, מכיוון שסוגים אחרים של מסיר עשויים לא להיות חזקים מספיק כדי לפרק את הקשר. בנוסף, חשוב להיות עדין כאשר מגרדים את הלק שנותר, מכיוון שלחץ רב מדי עלול לפגוע בציפורניים. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להשיג גימור מבריק לאורך זמן על הציפורניים שלך. עם טכניקות המריחה וההסרה הנכונות, תוכל ליהנות מהלק הג'ל שלך עד 14 ימים ללא סתתים או דהייה. למידע נוסף על לק ג'ל, עיין במדריך זה של YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן