קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אצטון

. כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אצטון

מהו אצטון וכיצד זה עובד?

אצטון הוא נוזל חזק, נדיף, חסר צבע ודליק, המשמש במגוון מוצרים, החל מממיסים לניקוי ועד מדללי צבע. זהו גם ממס חסר צבע, חסר ריח וזול יחסית המשמש להסרת לק ג'ל מהציפורניים שלך. תהליך הסרת לק ג'ל עם אצטון מסתמך על יכולתו של האצטון לפרק את הפולימרים בלק הג'ל. כשהאצטון בא במגע עם לק הג'ל, הוא מתחיל להמיס את הפולימרים, לפרק אותם ולאפשר את הסרתם.

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אצטון

הסרת לק ג'ל עם אצטון היא תהליך פשוט יחסית. השיטה הנפוצה ביותר להסרת לק ג'ל עם אצטון היא השריית הציפורניים בקערה של הממס למשך 10-15 דקות. השלב הראשון הוא הכנת האצטון. כדאי לשפוך מעט מהאצטון לקערה רחבה מספיק כדי להתאים לכל היד. ודא שהאצטון לא חם מדי או קר מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לגירוי בעור. לאחר הכנת האציטון, עליך לשים את הידיים בזהירות לתוך הקערה ולתת להן להיספג במשך 10-15 דקות. ייתכן שיהיה עליך לסובב את הידיים שלך באציטון מדי פעם כדי לוודא שהלק הג'ל מומס לחלוטין. לאחר שהלק הג'ל הומס, עליך להסיר את הידיים מהקערה ולנגב בזהירות את האציטון. אולי כדאי להשתמש בכרית צמר גפן או צמר גפן כדי לנגב את האציטון. לאחר שהאצטון נמחק, עליך להשתמש בפצירה כדי להסיר את שאר חלקי הלק.

שיטות חלופיות להסרת ג'ל לק עם אצטון

ישנן מספר שיטות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי להסיר לק ג'ל עם אצטון, כולל:

  • שימוש בכריות צמר גפן ספוגות באציטון – הניחו על כל ציפורן כרית צמר גפן ספוגה באציטון. השאר את האציטון למשך 10-15 דקות ולאחר מכן השתמש בפצירה כדי להסיר את שאר חתיכות הלק ג'ל.
  • שימוש במטלית נטולת מוך – השרו מטלית נטולת מוך באציטון ועטפו אותה סביב כל ציפורן. השאר את האציטון למשך 10-15 דקות ולאחר מכן השתמש בפצירה כדי להסיר את שאר חתיכות הלק ג'ל.
  • שימוש במאגר ציפורניים – השרו חוצץ ציפורניים באציטון והשתמש בו כדי להבריק את לק הג'ל. שיטה זו גוזלת זמן רב יותר, אך יש סיכוי גבוה יותר להסיר את כל הלק ג'ל מבלי להשאיר שאריות מאחור.

השוואה מהירה

שיטה זְמַן קלות שימוש
השרייה בקערה 10-15 דקות קַל
רפידות כותנה 10-15 דקות קַל
בד נטול מוך 10-15 דקות קַל
מאגר ציפורניים 15-30 דקות לְמַתֵן

טיפים להסרת ג'ל לק עם אצטון

בעת הסרת לק ג'ל עם אצטון, חשוב לזכור כמה טיפים על מנת להבטיח הסרה מוצלחת.

  • תמיד ללבוש כפפות בעת טיפול באצטון.
  • אל תשאיר את הידיים שלך באצטון זמן רב מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לגירוי בעור.
  • הקפד להשתמש בפצירה כדי להסיר את כל חתיכות הלק ג'ל שנותרו לאחר שהאצטון נמחק.
  • אם משתמשים במאגר ציפורניים להסרת לק הג'ל, הקפידו להשתמש בתנועות מעגליות עדינות ואל תלחצו חזק מדי.

הסרת לק ג'ל עם אצטון היא תהליך פשוט יחסית שניתן לעשות בנוחות הבית שלכם. חשוב לזכור ללבוש כפפות בעת הטיפול באצטון ולקחת את הזמן כדי להבטיח שכל הלק ג'ל יוסר. על ידי ביצוע השלבים המתוארים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל להסיר בהצלחה את הלק ג'ל עם אצטון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן