קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד למרוח פוליש ג'ל בבית

כיצד למרוח פוליש ג'ל בבית

כיצד למרוח פוליש ג'ל בבית

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי. זה נרפא תחת אור UV או נורת LED. בניגוד ללק רגיל, לק ג'ל צריך להסיר עם אצטון או בטכניקת השרייה. ללק ג'ל לרוב יש גימור מבריק והוא עמיד יותר לשבבים מלק רגיל.

מה אתה צריך כדי למרוח פוליש ג'ל

כדי למרוח לק ג'ל, תזדקק לכמה פריטים. ראשית, תצטרך לק ג'ל. בעת בחירת לק ג'ל, הקפד לבחור באחד שמיועד במיוחד לשימוש עם מנורת UV או LED. תצטרך גם פצירה, שמן לציפורן ומגבון נטול מוך. לבסוף, תצטרך מנורת UV או LED.

איך להכין את הציפורניים שלך

לפני מריחת לק ג'ל, חשוב להכין את הציפורניים. התחל בשטיפת ידיים במים וסבון. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים שלך ולדחוף בעדינות את הציפורניים שלך לאחור. לבסוף, נגבי את הציפורניים עם המגבון נטול המוך ומרחי שכבה דקה של שמן לציפורן.

כיצד למרוח את הלק ג'ל

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח את לק הג'ל. התחל במריחת שכבה דקה של לק ג'ל על הציפורן. הקפידו להתחיל מהבסיס ולהתקדם עד לקצה. ארפא את הציפורן מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ. לאחר ריפוי השכבה הראשונה, יש למרוח שכבה שנייה של לק ג'ל. הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות ואחידות. שוב, לרפא את הציפורן מתחת למנורת UV או LED. לבסוף, יש למרוח שכבה דקה של שכבה עליון ולרפא פעם נוספת.

הסרת ג'ל פוליש

כאשר אתה מוכן להסיר את הלק ג'ל, אתה יכול להשתמש באציטון או בטכניקת השרייה. כדי להסיר את הלק עם אצטון, התחל בעטיפת הציפורן בכרית כותנה ספוגה באציטון. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר כסף ותנו לאציטון להיספג במשך 15 דקות. לבסוף, מסירים בעדינות את הלק בעזרת מקל כתום. לביצוע ספיגה, התחל בסילוק השכבה העליונה של הג'ל עם פצירה. לאחר מכן, השרו את הציפורן בקערת אצטון למשך 15 דקות. לבסוף, השתמש במקל כתום כדי להסיר בעדינות את כל הלק שנותר.

אמצעי בטיחות

בעת מריחת או הסרה של לק ג'ל, חשוב לנקוט באמצעי בטיחות. הקפד ללבוש תמיד כפפות בעת עבודה עם אצטון. בנוסף, הימנע ככל האפשר ממגע עם העור. לבסוף, הימנעו מלנשום את האדים מהאצטון.

שאלות ותשובות

האם אני יכול להשתמש בלק רגיל עם מנורת UV או LED?

לא, אסור להשתמש בלק רגיל עם מנורת UV או LED. לק רגיל אינו מיועד לריפוי מתחת למנורות אלו.

באיזו תדירות עלי למרוח שוב לק ג'ל?

לק ג'ל מחזיק בדרך כלל עד שבועיים. לאחר שבועיים יש להסיר את הלק ולמרוח מחדש.

האם אפשר למרוח לק ג'ל על לק רגיל?

כן, אפשר למרוח לק ג'ל על לק רגיל. עם זאת, חשוב לוודא שהלק הרגיל יבש לחלוטין לפני מריחת הלק ג'ל.

האם אני יכול להשתמש במנורת UV כדי לרפא לק רגיל?

לא, אתה לא צריך להשתמש במנורת UV כדי לרפא לק רגיל. מנורות UV נועדו לרפא לק ג'ל, לא לק רגיל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן