קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש רויאל בלו ג'ל

כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש רויאל בלו ג'ל

כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש רויאל בלו ג'ל

מהו פוליש ג'ל רויאל בלו?

לק ג'ל כחול רויאל הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. זהו סוג של לק ג'ל הידוע בצבעו הכחול העשיר והעשיר. סוג זה של לק משמש לעתים קרובות ליצירת עיצובי ציפורניים ייחודיים או פשוט להוסיף צבע נועז למראה שלך.

היתרונות של פוליש ג'ל רויאל בלו

לק ג'ל כחול רויאל הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שרוצה להוסיף קצת כישרון נוסף לציפורניים. הוא מספק גימור מבריק לאורך זמן שיכול להימשך עד שבועיים. בנוסף, הוא עמיד יותר בפני שבבים וסדקים מאשר לק מסורתי. הצבע הכחול העשיר של לק ג'ל כחול רויאל הופך אותו לבחירה מצוינת למגוון מראות. בין אם אתה רוצה להוסיף תוספת של צבע למניקור פרנץ' או רוצה ליצור מראה אמירה, לק ג'ל כחול רויאל הוא אופציה נהדרת.

כיצד למרוח פוליש ג'ל רויאל בלו

מריחת לק ג'ל כחול רויאל קלה וניתנת לביצוע בבית עם אספקה מינימלית. לפני שתתחיל, ודא שיש לך את הפריטים הבאים:

  • לק ג'ל כחול רויאל
  • בסיס ומעיל עליון
  • אור UV או LED
  • פצירה
  • דוחף לציפורניים
  • כדורי צמר גפן
  • מסיר לק

ברגע שיש לך את כל מה שאתה צריך, התחל בהכנת הציפורניים שלך. התחל בתיוק אותם לצורה הרצויה ולאחר מכן דחוף לאחור את הציפורניים שלך. לאחר מכן, נקה את הציפורניים שלך עם צמר גפן ספוג במסיר לק כדי להסיר עודפי שמנים. לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, התחל על ידי מריחת שכבת בסיס. אפשר לשכבת הבסיס להתרפא במשך 30-60 שניות לפני מריחת שתי שכבות של לק ג'ל כחול רויאל. הקפד לאפשר לכל שכבה להתרפא במשך 30-60 שניות לפני מריחת השכבה הבאה. לאחר מריחת לק הג'ל הכחול המלכותי שלך, סיים עם שכבה עליונה. אפשר לשכבה העליונה להתרפא במשך 1-2 דקות לפני שטיפת הידיים.

השוואה מהירה

לק מסורתי פוליש ג'ל רויאל בלו
מחזיק עד 5 ימים מחזיק עד 2 שבועות
רגיש לשיתובים וסדקים עמיד יותר בפני שבבים וסדקים
גימור מט מבריק

טיפים לציפורניים ארוכות טווח

אם את רוצה להבטיח שהציפורניים הכחולות המלכותיות שלך יחזיקו מעמד למשך שבועיים, יש כמה דברים שאת יכולה לעשות כדי לוודא שהמניקור שלך יישאר בכושר טיפ-טופ.

  • הימנע משימוש בציפורניים ככלי עבודה. איסוף חפצים או שימוש בציפורניים כדי לפתוח דברים עלולים לגרום ללק להישבר או להיסדק.
  • הקפידו להשתמש בשכבת עליון כל כמה ימים כדי לשמור על מראה צבע רענן וכדי להגן עליו מפני שריטות.
  • הימנעי מהרטבת הציפורניים לפחות שעה לאחר מריחת הלק.
  • צחצחו בעדינות את הציפורניים לאחר מספר ימים כדי לעזור להחליק כל שבבים או סדקים.

סיכום

לק ג'ל כחול רויאל הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש להוסיף צבע נועז לציפורניים. זה קל ליישום ויכול להימשך עד שבועיים עם טיפול נאות. בנוסף, הוא עמיד יותר בפני שבבים וסדקים מאשר לק מסורתי. לכן, אם את מעוניינת להוסיף מעט כישרון לציפורניים שלך, לק ג'ל כחול רויאל הוא הבחירה המושלמת. אם אתה רוצה ללמוד עוד על לק ג'ל כחול רויאל או ליצור עיצובי ציפורניים ייחודיים, הקפד לבדוק מדריכים של לק ג'ל כחול רויאל ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן