קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » פוליש ג'ל רויאל בלו: המניקור המושלם לאירוע מיוחד

פוליש ג'ל רויאל בלו: המניקור המושלם לאירוע מיוחד

. פוליש ג'ל רויאל בלו: המניקור המושלם לאירוע מיוחד

מניקור לאירועים מיוחדים

מחפשת את המניקור המושלם לאירוע מיוחד? לק ג'ל כחול רויאל הוא התשובה. מבילוי לילי עם חברים ועד לגאלה של עניבה שחורה, המראה הזה מוסיף את הכמות המושלמת של נצנוץ וברק. בין אם את לובשת שמלה או טוקס, מניקור עם לק ג'ל כחול רויאל ישלים את המראה שלך.

מהו פוליש ג'ל רויאל בלו?

לק ג'ל כחול רויאל הוא סוג של לק הנמרח באור מיוחד לריפוי ג'ל. לק מסוג זה עבה ועמיד יותר מלק רגיל. זה דורש כלים וטכניקות מיוחדות כדי ליישם ולרפא את הלק ולקבל את התוצאה הרצויה.

כיצד למרוח פוליש ג'ל רויאל בלו

כדי למרוח לק ג'ל כחול רויאל, תצטרך להתחיל עם מיטת ציפורניים נקייה ויבשה. השתמשו בפצירה ובחיץ כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר כל רכסים או בליטות. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של לק הג'ל כחול רויאל. ארפא את הלק תחת אור UV או LED למשך 30-60 שניות. לאחר ריפוי הלק, יש למרוח שכבה שנייה של לק ג'ל כחול רויאל ולרפא שוב. לבסוף, הוסף שכבת עליון ורפא פעם אחרונה.

שמירה על המניקור שלך

כדי לשמור על מניקור לק ג'ל כחול רויאל המושלם שלך, תצטרך למרוח שמן לציפורן מדי יום. זה יעזור לשמור על לחות הציפורניים שלך ולמנוע מהן להיות שבירות. בנוסף, הימנע משימוש בסבונים או חומרי ניקוי חריפים בעת שטיפת הידיים. זה יכול להסיר את הציפורניים מהשמנים הטבעיים שלהן ולגרום ללק להישבר או להתקלף.

השוואה מהירה

סוג של פולנית יישום זמן ריפוי
פוליש ג'ל רויאל בלו ג'ל ריפוי אור 30-60 שניות
פולנית רגילה מִברֶשֶׁת 10-15 דקות

לק ג'ל כחול רויאל הוא הדרך המושלמת להוסיף מגע של אלגנטיות למראה האירוע המיוחד שלך. לק מסוג זה עבה ועמיד יותר מלק רגיל, ודורש אור ריפוי מיוחד כדי למרוח ולרפא את הלק. עם טיפול ותחזוקה נאותים, מניקור לק ג'ל כחול רויאל יכול להימשך עד שבועיים. לכן, אם אתם מחפשים מראה מיוחד לאירוע הגדול הבא שלכם, שקול לק ג'ל כחול רויאל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן