קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל

כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל

כל מה שצריך לדעת על לק ג'ל

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לכה לציפורניים שנרפא בעזרת מנורת UV/LED במקום ייבוש באוויר. סוג הלק הזה עמיד יותר מהלק המסורתי, והצבע יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים. לק ג'ל ניתן למרוח הן על ציפורניים טבעיות והן על ציפורניים מלאכותיות, אם כי הוא משמש בדרך כלל על ציפורניים מלאכותיות.

יתרונות לק ג'ל

ללק ג'ל יש מספר יתרונות על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר, כלומר יישאר על הציפורניים שלך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם נותן לציפורניים שלך גימור מבריק שנמשך זמן רב יותר מלק מסורתי. זה גם קל יותר למרוח ולהסיר מאשר לק מסורתי.

כיצד למרוח לק ג'ל

מריחת לק ג'ל אינה קשה, אך יש כמה שלבים שצריך לבצע על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר. ראשית, אתה צריך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף ושיוף. כדאי למרוח גם שכבת בסיס לפני מריחת לק הג'ל. לאחר ייבוש שכבת הבסיס, ניתן למרוח את לק הג'ל בשכבות דקות. לאחר מכן עליך לרפא כל שכבה עם מנורת UV/LED למשך שתי דקות. לבסוף, כדאי למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם המנורה.

כיצד להסיר לק ג'ל

הסרת לק ג'ל היא גם פשוטה למדי. ניתן לרכוש מסיר לק ג'ל מיוחד, או להשתמש באציטון להסרת הלק. ראשית, עליך להבריק קלות את הציפורניים ולאחר מכן להשרות אותן בקערה של מסיר או אצטון למשך כ-10 דקות. לאחר מכן, עליך להשתמש במקל כתום כדי לגרד בעדינות את הלק. ייתכן שיהיה עליך לחזור על התהליך מספר פעמים כדי להסיר את כל הלק.

השוואה מהירה

לק מסורתי לק ג'ל
מתייבש באוויר נרפא עם מנורת UV/LED
מחזיק עד 7 ימים מחזיק עד 2 שבועות
גימור מט מבריק
קשה להסיר קל יותר להסיר

לק ג'ל יכול להיות דרך מצוינת להוסיף לציפורניים גימור מבריק שיחזיק מעמד עד שבועיים. קל למריחה ולהסרה, וניתן להשתמש בו על ציפורניים טבעיות ומלאכותיות כאחד. עם זאת, חשוב לזכור שלק ג'ל יש לרפא עם מנורת UV/LED ואין להשתמש בו על ציפורניים פגומות או חלשות. אם את מחפשת דרך לשמור על הציפורניים שלך במיטבן, לק ג'ל עשוי להיות הפתרון. למידע נוסף על לק ג'ל וכיצד למרוח אותו, צפו בסרטון המועיל הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן