קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » לק ג'ל אדום וורוד – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל אדום וורוד – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל אדום וורוד – כל מה שאתה צריך לדעת

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא לק עמיד הנמרח על ציפורניים טבעיות או אקריליק. הוא נרפא עם מנורת UV או LED והוא עמיד יותר מלק מסורתי. לק ג'ל פופולרי מכיוון שיש לו ברק גבוה ויכול להחזיק עד שבועיים עם מריחה וטיפול נאותים.

סוגי פוליש ג'ל

לק ג'ל מגיע בכמה סוגים שונים, כולל רגיל, ספיגה והיברידית. לק ג'ל רגיל יש להשרות באציטון, לק ג'ל ספוג ניתן לקלף, ולק ג'ל היברידי הוא שילוב של השניים.

פוליש ג'ל אדום וורוד

לק ג'ל אדום וורוד הם הדרך המושלמת להוסיף צבע לציפורניים שלך. בין אם אתה מחפש אמירה נועזת או גוון עדין, יש הרבה אפשרויות לבחירה. אדום וורוד הם שניהם צבעים קלאסיים שנראים נהדר על כל גוון עור.

יישום

מריחת לק ג'ל דומה למריחת לק רגיל. התחל בניקוי הציפורניים שלך והסרת כל לק ישן. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו מתחת למנורה. לאחר שכבת הבסיס יבשה, מרחו שתי שכבות דקות מהצבע שבחרת ורפא כל שכבה מתחת למנורה. לסיים עם שכבת עליון ולרפא.

הֲסָרָה

הסרת לק ג'ל קלה. אם אתה משתמש בלק ג'ל ספוג, אתה יכול פשוט לקלף אותו. אם אתה משתמש בלק ג'ל רגיל, תצטרך לספוג אותו עם אצטון. השרו כרית צמר גפן באציטון והנח אותה על הציפורן. עטפו את האצבע בנייר אלומיניום והשאירו למשך 10-15 דקות. לאחר שהלק ג'ל התרכך, הוא אמור לרדת בקלות.

טיפים למריחת ג'ל לק

מריחת לק ג'ל יכולה להיות מסובכת, אבל יש כמה טיפים שיכולים לעזור. הקפידו להשתמש בשכבות פולניות דקות והימנעו מהצפת הציפורניים שלכם. התחילי בבסיס הציפורן והברישי את הלק כלפי מעלה לכיוון הקצה בקו ישר. הקפידו לכסות את הקצה החופשי של הציפורן כדי לאטום את הלק ולמנוע סתתים. לבסוף, תמיד לרפא את הציפורניים שלך מתחת למנורה בין שכבה לשכבה כדי להבטיח מניקור לאורך זמן.

היתרונות של פוליש ג'ל אדום וורוד

לק ג'ל אדום וורוד יכול לתת לך מניקור עמיד שנראה נהדר. לק ג'ל עמיד יותר מהלק המסורתי ובעל ברק גבוה שלא ידהה. זה גם קל להסרה ואינו דורש כימיקלים קשים. אם את מחפשת דרך להוסיף קצת צבע לציפורניים שלך, לק ג'ל אדום וורוד הוא הבחירה המושלמת. עם הגימור הממושך והמריחה הקלה, זוהי דרך מצוינת לקבל מניקור איכותי בסלון בבית. למידע נוסף על לק ג'ל אדום וורוד, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן