קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » לק ג'ל נחמד לקיץ – תהנה מהעונה שלך בסטייל

לק ג'ל נחמד לקיץ – תהנה מהעונה שלך בסטייל

לק ג'ל נחמד לקיץ – תהנה מהעונה שלך בסטייל

לק ג'ל נחמד לקיץ: מה בסטייל עכשיו?

הקיץ כבר כאן וזה אומר שהגיע הזמן לשנות את המראה שלך. אם את מחפשת דרך קלה לעדכן את הסגנון שלך, אל תחפשי רחוק יותר מאשר לקבל מניקור לק ג'ל נחמד. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להעניק לציפורניים שלך צבע עמיד, שלא ישתבש או ידהה במשך שבועות. עם כל כך הרבה צבעים וסגנונות בחוץ, זה יכול להיות קשה להחליט באיזה מהם לבחור. כדי לעזור לך, הנה הצצה לכמה מהצבעים החמים ביותר לעונת הקיץ.

ורוד רך

ורוד רך הם תמיד בחירה קלאסית לקיץ. בין אם את הולכת על מראה עדין יותר או אמירה נועזת, ורודים רכים הם הדרך המושלמת לתת לציפורניים שלך מגע נשי. נסו גוונים כמו ורוד בהיר או ורוד בייבי למראה עדין וטבעי, או לכו על גוונים נועזים יותר כמו ורוד עז או פוקסיה למראה יותר מושך את העין.

עירום ניטרלי

ניודים ניטרליים הם מושלמים אם את מחפשת צבע ציפורניים בעל תחזוקה נמוכה. הם עדינים וקלאסיים, אך עדיין מוסיפים נופך של תחכום לכל מראה. גוונים עירומים כמו בז', טאופ ומוקה מושלמים למראה עירום עדין, בעוד שגווני ורדרד ושמפניה הם קצת יותר נועזים.

צבעים בהירים

אם את מעוניינת להצהיר בקיץ הקרוב, לכו על צבעים בהירים ונועזים. צבעים בהירים כמו צהוב, כתום וירוק מושלמים להצהרה ולהוספה של צבעוניות למראה שלך. למראה עדין יותר, נסו גוונים כמו ירוק מנטה או לבנדר. לא משנה באיזה צבע תבחרו, הקפידו לקבל לק ג'ל איכותי שנועד להחזיק מעמד. לק ג'ל טוב יחזיק עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. ואם אתה מחפש קצת השראה לציפורניים, הקפד לבדוק את YouTube לקבלת מדריכים ורעיונות. עם לק ג'ל נכון, הציפורניים שלך יכולות להיראות מושלמות לאורך כל הקיץ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן