קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל סגול חציל – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל סגול חציל – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל סגול חציל – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל סגול חציל – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל סגול חציל הוא דרך מצוינת להוסיף צבע ייחודי לציפורניים שלך. לק ג'ל פופולרי מאוד מכיוון שהוא עמיד מאוד ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים או יותר. לק הג'ל קל גם למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שרוצה לשנות את צבע הציפורן לעתים קרובות.

היתרונות של לק ג'ל סגול חציל

ללק ג'ל מספר יתרונות. הוא עמיד מאוד והרבה יותר עמיד מלק רגיל. לק ג'ל יש גם גימור מבריק שהוא מאוד אטרקטיבי ויכול לגרום לציפורניים שלך להיראות בריאות ורעננות. הלק גם נוטה להיות יותר עמיד בפני שבבים, כך שלא תצטרכו לדאוג שצבע הציפורן שלכם ידהה או יישבר.

יישום והסרה של לק ג'ל סגול חציל

מריחה והסרה של לק ג'ל סגול חציל יכולה להיות קצת יותר מסובכת מלק רגיל. כדי למרוח את הלק ג'ל, עליך להתחיל עם ציפורן נקייה ולהשתמש במאגר ציפורניים להסרת רכסים. עליך גם למרוח שכבת בסיס ולאחר מכן לרפא את הציפורניים מתחת למנורת LED או UV לפני מריחת צבע הג'ל. לאחר מריחת הצבע, יש לרפא את הציפורניים שוב מתחת למנורה. הסרת הלק ג'ל היא גם קצת יותר מסובכת מלק רגיל. כדי להסיר את הלק ג'ל, יש להשרות את הציפורניים באציטון למשך כ-10 דקות ולאחר מכן להשתמש במקל כתום כדי לגרד בעדינות את הלק. חשוב להיות עדין בעת הסרת הלק כדי להימנע מפגיעה בציפורניים.

סיכום

לק ג'ל סגול חציל הוא דרך מצוינת להוסיף צבע ייחודי לציפורניים שלך. הוא עמיד מאוד ועמיד בפני שבבים, כך שלא תצטרכו לדאוג שצבע הציפורן שלכם ידהה או יישבר. הלק גם קל למריחה ולהסרה, כך שתוכל לשנות את צבע הציפורן לעתים קרובות. אם את מחפשת דרך ייחודית להוסיף צבע לציפורניים שלך, לק ג'ל סגול חציל הוא אופציה נהדרת. למידע נוסף, אתה יכול לבדוק את ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן