קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל של הבן שלי – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל של הבן שלי – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל של הבן שלי – כל מה שאתה צריך לדעת

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים כמו לק רגיל, אך מדובר בסוג מיוחד של לק המשתמש בפורמולה על בסיס ג'ל לציפוי הציפורניים. הג'ל מתייבש במהירות ומספק גימור ארוך יותר מאשר הלקים המסורתיים. הוא משמש לעתים קרובות כדי לספק מניקור ופדיקור מקצועיים יותר, והוא פופולרי בקרב מי שרוצה לעשות מניקור ארוך יותר.

יתרונות לק ג'ל לילדים

לק ג'ל הוא בחירה מצוינת לילדים, מכיוון שהוא מציע מספר יתרונות על פני הלקים המסורתיים. ראשית, הרבה יותר קל למריחה מאשר לקים מסורתיים, והוא מתייבש הרבה יותר מהר, מה שהופך אותו מושלם לילדים חסרי סבלנות או שאין להם הרבה זמן להקדיש למניקור או פדיקור. בנוסף, לק ג'ל עמיד הרבה יותר מלקים מסורתיים, והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לבסוף, לק ג'ל גם פחות יגרום לגירוי בעור או לבעיות אחרות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור ילדים שרגישים ללקים מסורתיים.

כיצד להשתמש בלק ג'ל לילדים

שימוש בלק ג'ל לילדים דומה מאוד למריחת לק רגיל, אבל יש כמה צעדים נוספים שצריך לנקוט על מנת להבטיח מניקור או פדיקור מוצלחים. ראשית, יש לנקות ולצחצח את הציפורניים כדי להסיר לכלוך או פסולת שעלולים להפריע למריחת הלק ג'ל. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס על הציפורניים ולאפשר להתייבש. זה יעזור להגן על הציפורניים ולספק משטח חלק יותר עבור הלק ג'ל להיצמד אליו. ברגע שכבת הבסיס יבשה, ניתן למרוח את לק הג'ל. חשוב למרוח את לק הג'ל בשכבות דקות, שכן כמות גדולה מדי עלולה לגרום ללק להפוך לגושים ולא אחיד. בנוסף, חשוב להימנע מהפעלת לחץ רב מדי בעת מריחת לק הג'ל, שכן הדבר עלול לגרום להיווצרות בועות אוויר בלק. לאחר מריחת הלק ג'ל, יש לרפא אותו תחת תאורת UV או LED, שתעזור לו להתייצב ולספק גימור ארוך יותר.

ניקוי לאחר מריחת לק ג'ל

לאחר שהלק הג'ל נמרח והתרפא, חשוב לנקות את כל עודפי הלק שאולי נשארו על הציפורניים. זה יכול להיעשות בדרך כלל עם צמר גפן טבול באציטון, שיעזור להסיר את כל הלק שנותר. בנוסף, חשוב להשתמש בשמן לציפורן להזנת הציפורניים והציפורניים לאחר סיום המניקור או הפדיקור.

יתרונות בריאותיים של שימוש בלק ג'ל

שימוש בלק ג'ל יכול גם לספק מספר יתרונות בריאותיים לילדים. הסבירות שללק ג'ל יגרום לגירוי בעור הרבה פחות מאשר הלקים המסורתיים, וגם פחות סביר שהוא יגרום לתגובות אלרגיות. בנוסף, הסבירות שללק ג'ל יכיל כימיקלים ורעלים קשים, שעלולים להזיק לעור ולציפורניים. לבסוף, הגימור הארוך יותר של לק הג'ל יכול לעזור להגן על הציפורניים מפני נזק ושבירה, מה שיכול להועיל לילדים הנוטים לפגוע בציפורניים שלהם.

טיפים למציאת לק ג'ל המתאים לבנך

כאשר קונים לק ג'ל עבור בנך, חשוב לחפש מוצרים המיועדים במיוחד לילדים. מותגים רבים מציעים לקים מיוחדים ידידותיים לילדים, ללא כימיקלים קשים ורעלים, וקלים למריחה ולריפוי. בנוסף, חשוב לחפש לקים ג'ל ללא מרכיבים שמקורם בבעלי חיים, מכיוון שהם עלולים לעצבן עור צעיר. לבסוף, חשוב לקחת בחשבון את אורח החיים של בנך, שכן לקים מסוימים עשויים לדרוש תחזוקה תכופה יותר מאחרים.

סיכום

לק ג'ל הוא בחירה מצוינת לילדים, מכיוון שהוא מציע מספר יתרונות על פני הלקים המסורתיים. הרבה יותר קל ליישם אותו, הוא מתייבש במהירות, והוא מספק גימור ארוך יותר. בנוסף, סביר להניח שהוא יגרום לגירוי בעור או לתגובות אלרגיות, והוא גם פחות יכיל כימיקלים ורעלים. כאשר קונים לק ג'ל לבנך, חשוב לחפש מוצרים ידידותיים לילדים ללא מרכיבים שמקורם בבעלי חיים וקלים למריחה ולתחזוקה. למידע נוסף על לק ג'ל וכדי למצוא את המוצר המתאים לבנך, בדוק את YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן