קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » פוליש ג'ל מיוחד של פרנץ

פוליש ג'ל מיוחד של פרנץ

פוליש ג'ל מיוחד של פרנץ

מהו פוליש ג'ל מיוחד של פרנץ?

לק ג'ל מיוחד של פרנץ הוא סוג של לק שיכול להחזיק עד שבועיים ללא צורך במריחה מחדש. מדובר בסוג פוליש מיוחד הנמרח במספר שכבות, שכל אחת מהן חייבת להירפא במנורת UV מיוחדת. סוג זה של לק מכונה לעתים קרובות ג'ל ספיגה, שכן ניתן להשרות אותו בקלות עם תמיסה מיוחדת, מבלי לגרום נזק לציפורן הטבעית.

כיצד עובד פרנץ פוליש ג'ל מיוחד?

תהליך מריחת לק ג'ל מיוחד של פרנץ הוא פשוט מאוד. ראשית, הציפורניים מוכנות עם חיץ ושמן לציפורן. לאחר מכן, מניחים שכבת בסיס ומתרפאים עם מנורת UV. לאחר מכן, מורחים שתי שכבות דקות של הלק ומתרפאים. לבסוף, שכבה עליונה מוחלת ומתרפאת. התהליך כולו צריך לקחת לא יותר מ-10 דקות.

היתרונות של פרנץ ספיישל ג'ל פוליש

אחד היתרונות העיקריים של לק ג'ל מיוחד של פרנץ הוא שהוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא צורך במריחה מחדש. זה הופך את זה לאופציה מצוינת למי שרוצה לעשות מניקור לאורך זמן. בנוסף, תהליך מריחת הלק הוא מהיר וקל יחסית, ואינו דורש כלים או כישורים מיוחדים.

ייבוש מהיר

יתרון נוסף של לק ג'ל מיוחד של פרנץ הוא שהוא מתייבש במהירות. זה הופך אותו לאופציה נהדרת עבור אלה שאין להם הרבה זמן פנוי. ניתן לרפא את הלק בשניות עם מנורת ה-UV, כלומר ניתן לקבל מניקור מושלם תוך זמן קצר.

אין נזק לציפורניים

בניגוד לסוגים אחרים של מניקור, לק ג'ל מיוחד של פרנץ אינו פוגע בציפורניים. המשמעות היא שלא תצטרכו לדאוג מכל נזק שייגרם לציפורניים הטבעיות שלכם. בנוסף, ניתן להסיר את הלק בקלות בעזרת תמיסה מיוחדת, מבלי לגרום נזק לציפורניים.

מגוון רחב של צבעים

לק ג'ל מיוחד של פרנץ מגיע במגוון רחב של צבעים, כך שתוכלו למצוא את הגוון המושלם לכל אירוע. הלק זמין גם במגוון גימורים, כולל מט, מבריק ונצנצים.

השוואה מהירה

מוצר זמן מתמשך זמן ייבוש נזק לציפורניים מגוון צבעים
פוליש ג'ל מיוחד של פרנץ עד שבועיים מָהִיר אין נזק טווח רחב

דעה אישית

לדעתי, לק ג'ל מיוחד של פרנץ הוא אופציה מצוינת למי שרוצה מניקור לאורך זמן. תהליך מריחת הלק מהיר וקל יחסית, והוא מתייבש תוך שניות. בנוסף, הלק אינו פוגע בציפורניים ומגיע במגוון רחב של צבעים וגימורים. אני בהחלט ממליץ לנסות את הסוג הזה של לק אם את מחפשת משהו שיחזיק מעמד לכמה שבועות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן