קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » לק Tara G and Me – מדריך מקיף

לק Tara G and Me – מדריך מקיף

לק Tara G and Me – מדריך מקיף

מה זה לק Tara G and Me?

הלקים Tara G ו-Me הם ליין לקים במחירים נוחים ואיכותיים המיועדים למניקור בבית. הקולקציה כוללת מגוון גוונים, גימורים ונוסחאות כמו מט, מבריק, נצנצים ונצנצים. כל הלקים הם טבעוניים, נטולי אכזריות, וללא 8 הרעלים הנפוצים ביותר שנמצאים בלקים.

הצבעים

הלקים Tara G ו-Me מגיעים במגוון צבעים וגימורים. הקולקציה כוללת אדומים, ורודים וניודים קלאסיים, כמו גם גווני פסטל, גוונים בהירים נועזים וגוונים נוצצים ייחודיים. הצבעים נועדו להחמיא לכל גווני העור וניתן לשלב אותם כדי ליצור מראה מותאמים אישית.

יישום והסרה

מריחת לק Tara G ו-Me קלה ופשוטה. התחל בהכנת הציפורניים שלך עם שכבת בסיס, ולאחר מכן מרחי שתי שכבות של הלק. הניחו לכל שכבה להתייבש במשך שתי דקות לפני מריחת השכבה הבאה. לסיים עם שכבת עליון לאיטום הצבע ולהוסיף ברק. ניתן להסיר את הלקים של Tara G ו-Me עם מסיר לק רגיל. כדי להקל על התהליך, יש להשרות כרית צמר גפן במסיר ולהחזיק אותה על הציפורן מספר דקות לפני ניגוב הלק.

טיפים למניקור עמיד לאורך זמן

כדי להבטיח שהמניקור Tara G ו-Me שלך יחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, יש כמה טיפים פשוטים שכדאי לעקוב אחריהם:

  • השתמש תמיד בשכבת בסיס ובעליון.
  • יש למרוח שכבות דקיקות של פוליש ולאפשר לכל שכבה להתייבש לפני מריחת השכבה הבאה.
  • הימנעי מהרטבת הציפורניים לפחות שעה לאחר מריחת הלק.
  • מרחי שוב שכבה עליון כל כמה ימים כדי לשמור על מראה צבע רענן.

סיכום

הלקים Tara G ו-Me הם בחירה מצוינת למניקור בבית. הקולקציה כוללת מגוון של גוונים, גימורים ונוסחאות, מה שמקל על יצירת מראות שייחודיים לך. הלקים הם גם טבעוניים, נטולי אכזריות וללא רעלים, כך שתוכלו להרגיש טוב עם המוצרים שאתם משתמשים בהם. למידע נוסף על הלקים Tara G ו-Me, בדוק את ערוץ היוטיוב שלהם .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן