קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » מריחת ג'ל לק: מדריך שלב אחר שלב

מריחת ג'ל לק: מדריך שלב אחר שלב

מריחת ג'ל לק: מדריך שלב אחר שלב

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא לק עמיד לציפורניים הנמרח בשכבות ומתרפא באור UV או LED. זה יכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה וניתן להשתמש בו ליצירת מגוון עיצובים יפים. לק ג'ל הוא חלופה מצוינת ללק מסורתי, מכיוון שהוא עמיד וקל לשימוש.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית או במספרה. להלן מדריך שלב אחר שלב שיעזור לך להתחיל:

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

הצעד הראשון למריחת לק ג'ל הוא הכנת הציפורניים שלך. התחל בשיפוץ הציפורניים שלך לצורה ולאורך הרצויים. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי להסיר רכסים או פגמים. לבסוף, שטפו את הידיים במים וסבון כדי להסיר כל שמנים או פסולת.

שלב 2: מריחת שכבת בסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכלי להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל במריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. הקפידו למרוח את שכבת הבסיס בצורה אחידה והתחילו בציפורן הציפורן, תוך כדי יציאה החוצה. ארפא את שכבת הבסיס עם אור UV או LED ולאחר מכן מרחי שכבה שנייה. לרפא גם את השכבה השנייה.

שלב 3: מרחי מעיל צבע

לאחר מכן, בחרי את הצבע האהוב עליך של לק ג'ל ומרחי אותו על כל ציפורן. שוב, התחל בציפורן הציפורן ועשה את הדרך החוצה. ארפא כל שכבת צבע עם אור UV או LED לפני מריחת השכבה הבאה. ניתן למרוח עד שלוש שכבות צבע כדי לקבל את הכיסוי הרצוי.

שלב 4: מריחת Top Coat

לאחר מריחת שכבות הצבע, הגיע הזמן למרוח את השכבה העליונה. התחל במריחת שכבה דקה של שכבה עליונה על כל ציפורן. הקפידו למרוח אותו בצורה אחידה והתחילו בציפורן הציפורן, תוך כדי יציאה החוצה. לרפא את השכבה העליונה עם אור UV או LED ולאחר מכן למרוח שכבה שנייה. לרפא גם את השכבה השנייה.

שלב 5: הסר עודפי פוליש ג'ל

לאחר שהשכבה העליונה נרפאה, הגיע הזמן להסיר את כל עודפי הלק ג'ל. קח מגבון נטול מוך וטבל אותו באציטון. החלק בעדינות את המגבון על כל ציפורן כדי להסיר עודפי לק ג'ל.

שלב 6: העניקי לחות לציפורניים שלך

עכשיו אחרי שמרחת והסרת את לק הג'ל, הגיע הזמן להזין את הציפורניים שלך. השתמשי בשמן לציפורן או בקרם כדי להרטיב את הציפורניים שלך ולשמור עליהן בריאות.

השוואה מהירה

לק מסורתי ג'ל פוליש
מחזיק עד 5 ימים מחזיק עד 2 שבועות
מיושם עם מברשת מיושם עם אפליקטור
מתקשה ללא אור UV או LED דורש אור UV או LED כדי לרפא
קל יותר להסיר קשה יותר להסיר

לק ג'ל הופך לפופולרי יותר ויותר בשל העמידות והרבגוניות שלו. עם הלבישה הממושכת שלו והיכולת ליצור מגוון עיצובים, אין זה פלא מדוע לק ג'ל הוא אלטרנטיבה מצוינת ללק מסורתי. מריחת לק ג'ל היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית או במספרה. בצע את השלבים המתוארים לעיל ואתה תהיה בדרך לציפורניים ג'ל יפות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן