קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » קניון ג'ל ציפורניים גבעתיים: כל מה שצריך לדעת

קניון ג'ל ציפורניים גבעתיים: כל מה שצריך לדעת

.. קניון ג'ל ציפורניים גבעתיים: כל מה שצריך לדעת

מה זה ג'ל לציפורניים?

ג'ל לציפורניים הוא סוג של לק שפותח במהלך השנים כדי לספק גימור עמיד ובטוח יותר מאשר לק רגיל. ציפורניים ג'ל מיושמות בדרך כלל בסלון, אך ניתן לעשות זאת גם בבית עם הציוד המתאים. לק ג'ל נמרח על שכבת בסיס ולאחר מכן נרפא תחת אור UV או LED. תהליך זה יוצר גימור קשיח ועמיד הרבה יותר מלק רגיל, וזו הסיבה שהוא הרבה יותר פופולרי בקרב טכנאיות ציפורניים.

היתרונות של ציפורני ג'ל

ציפורני ג'ל מציעות מספר יתרונות על פני לק מסורתי. ראשית, הם הרבה יותר עמידים ויחזיקו מעמד עד שלושה שבועות ללא שבבים או קילופים. זה הופך אותם למעולים עבור אנשים עסוקים שאין להם זמן להמשיך למרוח לק כל כמה ימים. ציפורני הג'ל מספקות גם גימור במראה טבעי יותר שכן הג'ל מיושם בשכבות דקות, מה שמאפשר כיסוי אחיד יותר. לבסוף, ציפורניים ג'ל הרבה יותר קלות להסרה מאשר לק רגיל, כלומר אינך חייבת להשקיע שעות בהשריית הציפורניים שלך באציטון.

סוגי ציפורני ג'ל

כשזה מגיע לציפורניים ג'ל, ישנם מספר סוגים שונים זמינים. בהתאם לסוג הגימור שאתה מחפש, אתה יכול לבחור בין גימורים מבריק, מט ונוצץ. את יכולה גם לבחור במניקור צרפתי עם קצות מסולסלות, או בגזרת סטילטו אם את מרגישה נועזת.

למה לצפות בביקור בקניון גבעתיים

קניון גבעתיים הוא מקום מצוין לעשות בו ציפורניים. המספרה מאובזרת היטב בטכנולוגיית הציפורניים העדכנית ביותר והצוות ידידותי ועוזר. כשאתה מבקר במספרה, תוכל לצפות לקבל ייעוץ יסודי כדי לדון בסוג הגימור שתרצה ובסוג הג'ל המתאים ביותר לציפורניים שלך. הטכנאים יוכלו גם לייעץ לך כיצד לשמור על הציפורניים בצורה הטובה ביותר לאחר הטיפול.

השוואה מהירה

לק ציפורניים ציפורני ג'ל
עֲמִידוּת 3 ימים 3 שבועות
סיים משתנה טִבעִי
הֲסָרָה דורש זמן רב קַל

אם את מחפשת גימור עמיד ועמיד יותר לציפורניים, אז קניון גבעתיים הוא המקום המושלם ללכת אליו. עם מגוון רחב של ציפורניים ג'ל זמין, אתה בטוח שתמצא את המראה המושלם עבורך. בין אם את מחפשת מניקור פרנץ' קלאסי, גימור נצנצים מודגש או משהו ייחודי לחלוטין, את יכולה להיות בטוחה שהטכנאיות בקניון גבעתיים יוכלו לתת מענה לצרכים שלך. ציפורני ג'ל הן דרך מצוינת להעניק לציפורניים שלך מראה מקצועי ומלוטש שיחזיק מעמד. עם מגוון רחב של צבעים וגימורים לבחירה, אתה יכול ליצור מראה ייחודי שלך. אז למה שלא תפנו לקניון גבעתיים ותשיגו את ציפורני החלומות שלכם? אתה לא תצטער על זה. למידע נוסף על ג'ל לציפורניים וטיפולי ציפורניים אחרים, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן