קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד למרוח לק ג'ל – מדריך מהיר וקל

כיצד למרוח לק ג'ל – מדריך מהיר וקל

. כיצד למרוח לק ג'ל – מדריך מהיר וקל

מה זה לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק המשתמש בפורמולה מיוחדת כדי לעזור לו להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהישאר על הציפורניים זמן רב יותר מאשר לק מסורתי. הוא נרפא עם אור UV מיוחד, אשר מקשיח את הג'ל ועוזר ללק להישאר על הציפורניים שלך זמן רב יותר. בניגוד ללק מסורתי, שיכול להישבר או להתבלות בקלות, לק ג'ל נועד להחזיק מעמד במשך שבועות בכל פעם וניתן להשתמש בו ליצירת מגוון עיצובי ציפורניים.

מה אתה צריך כדי למרוח לק ג'ל

לפני שתתחיל למרוח את לק הג'ל שלך, תצטרך כמה כלים חיוניים. הכלי החשוב ביותר שתצטרך הוא מנורת UV כדי לרפא את הלק. תצטרך גם שכבת בסיס, שכבת עליון, דוחף לציפורן ופצירה. אולי תרצה גם להרים כמה כלי אמנות ציפורניים כמו עטים לציפורניים, כלי נקודות ומברשות פסים.

כיצד למרוח לק ג'ל

ברגע שיש לך את כל הכלים הדרושים, אתה יכול להתחיל את המניקור שלך. התחל בהכנת הציפורניים שלך על ידי דחיפת ציפורני הציפורניים שלך ושיוקם לצורה הרצויה לך. לאחר מכן יש למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס ולרפא אותו במנורת ה-UV למשך מספר דקות. לאחר מכן, מרחו את צבע הלק ג'ל שבו תרצו להשתמש ורפאו אותו במנורת ה-UV. ניתן למרוח מספר שכבות של לק למראה אטום יותר. אם ברצונך ליישם עיצובי אמנות ציפורניים כלשהם, תוכל לעשות זאת לאחר שהשכבה הראשונה של הלק נרפא. לאחר שתסיים את העיצוב, מרחי שכבה דקה של שכבה עליונה ורפא אותה במנורת ה-UV. לבסוף, הסר את השכבה הדביקה של המעיל העליון עם כרית צמר גפן וקצת מסיר לק.

טיפים למריחת לק ג'ל

בעת מריחת לק ג'ל חשוב להקפיד שלא יתקבלו בועות אוויר בלק. אם כן, השתמש בכלי מנקד או בקיסם כדי לפוצץ את הבועה ולהחליק את הלק. כמו כן, הקפד לרפא כל שכבת פוליש במנורת UV למשך הזמן המומלץ. אם לא, הלק לא יתרפא כמו שצריך ולא יחזיק מעמד כל כך הרבה זמן.

השוואה מהירה

לק מסורתי לק ג'ל
מחזיק עד כמה ימים מחזיק עד שבועות
נרפא עם אוויר נרפא עם אור UV
יכול לשבב בקלות נשאר יותר זמן
לא יכול ליצור עיצובי אמנות ציפורניים יכול ליצור עיצובי אמנות ציפורניים

מריחת לק ג'ל יכולה להיות קצת מאיימת, אבל עם הכלים הנכונים וקצת תרגול, תוכלי לשלוט באומנות ציפורני הג'ל תוך זמן קצר. ביצוע מניקור איכותי בסלון נמצא במרחק צעדים ספורים בלבד. בנוסף, אתה יכול לשמור על הציפורניים שלך רעננות ויפות במשך שבועות. אז אל תפחדי לנסות ולהשוויץ בציפורניים המדהימות שלך!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן