קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » פרנץ בלאק ג'ל פוליש – כל מה שצריך לדעת

פרנץ בלאק ג'ל פוליש – כל מה שצריך לדעת

פרנץ בלאק ג'ל פוליש – כל מה שצריך לדעת

מהו פוליש ג'ל שחור של פרנץ?

פרנץ בלאק ג'ל לק הוא לק עמיד ומבריק שנועד לתת לציפורניים שלך גימור יפה ומקצועי. זו דרך מצוינת להעניק לציפורניים מניקור שנראה מעולה ומחזיק מעמד עד שבועיים. הלק נמרח בשני שלבים קלים: ראשית, מורחים שכבת בסיס ואחריה שתי שכבות של צבע. לבסוף, את מורחת שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולתת לציפורניים שלך גימור מבריק.

איך אני מורחת פוליש ג'ל שחור של פרנץ?

מריחת פוליש ג'ל שחור של פרנץ היא קלה. התחל על ידי שטיפת וייבוש ידיים וציפורניים. נדלק וצחצח את הציפורניים שלך כדי לקבל משטח חלק. דחוף לאחור את הציפורניים שלך והסר כל לכלוך או שמנים. יש למרוח שכבה דקה של שכבת הבסיס ולרפא אותו במנורת LED או UV. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, יש למרוח שתי שכבות של הצבע ולרפא כל שכבה. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותה. כעת לציפורניים שלך יהיה גימור מבריק עמיד לאורך זמן שיחזיק מעמד עד שבועיים.

מהם היתרונות של פוליש ג'ל שחור של פרנץ?

פרנץ בלאק ג'ל פוליש מציע מספר יתרונות. ראשית, הוא עמיד לאורך זמן ויכול להימשך עד שבועיים. זה הופך אותו לבחירה מצוינת למי שרוצה מניקור שנמשך. הוא גם מציע גימור יפה ומבריק שנראה מקצועי וניתן להתאים אותו לכל בגד או אירוע. לבסוף, קל ליישם ולהסיר אותו, מה שהופך אותו מושלם למי שאין לו הרבה זמן.

באיזה צבעים מגיע פוליש ג'ל שחור של פרנץ?

פרנץ בלאק ג'ל פוליש מגיע במגוון רחב של צבעים. אתה יכול לבחור בין צבעים קלאסיים כמו שחור, לבן ואדום, כמו גם גוונים אופנתיים יותר כמו ורוד, סגול ונצנצים. אתה יכול גם לערבב ולהתאים צבעים כדי ליצור מראה ייחודי משלך.

האם אוכל להסיר פוליש ג'ל שחור של פרנץ בבית?

כן, אתה יכול להסיר פרנץ בלאק ג'ל פוליש בבית. התחל בהשריית כרית צמר גפן באציטון והנחתה על הציפורן. עוטפים את האצבע בחתיכת נייר אלומיניום ונותנים לה לשבת 10-15 דקות. לאחר מכן, השתמש במקל כתום כדי לדחוף בעדינות את הלק. סיימו בשטיפת ידיים ובמריחת קרם לחות.

שאלות ותשובות

האם אני יכול להשתמש בלק רגיל עם לק ג'ל שחור של פרנץ?

לא, אסור להשתמש בלק רגיל עם לק פרנץ בלאק ג'ל. לק רגיל לא יתרפא כמו שצריך ולא יחזיק מעמד כל עוד הלק ג'ל של פרנץ בלאק.

האם אני יכול לעשות שימוש חוזר בלק ג'ל פרנץ שחור שלי?

כן, אתה יכול לעשות שימוש חוזר בלק ג'ל פרנץ שחור שלך. לאחר שהסרת את הלק, תוכלי להשתמש במסיר לק כדי לנקות שאריות ולאחר מכן למרוח את הלק מחדש.

איך אני מאחסן פרנץ בלאק ג'ל פוליש?

עליך לאחסן את פרנץ בלאק ג'ל פוליש במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר. אם אתה מאחסן אותו נכון, זה אמור להחזיק מעמד עד שנתיים.

האם אני יכול להשתמש לק ג'ל שחור של פרנץ על ציפורניים טבעיות?

כן, אתה יכול להשתמש פרנץ בלאק ג'ל לק על ציפורניים טבעיות. הקפידו להשתמש בשכבת בסיס להגנה על הציפורניים והקפידו להסיר את הלק כראוי כשתסיימו.

סיכום

פוליש ג'ל שחור של פרנץ הוא דרך מצוינת להעניק לציפורניים שלך גימור מבריק לאורך זמן. קל ליישם ולהסיר, ואתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של צבעים. בנוסף, זה נמשך עד שבועיים, כך שהמניקור שלך תמיד ייראה נהדר. עם פרנץ בלאק ג'ל פוליש, תוכל לקבל את המניקור המושלם תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן