קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » קודי ג'ל פוליש – מדריך מקיף

קודי ג'ל פוליש – מדריך מקיף

קודי ג'ל פוליש – מדריך מקיף

מהו קודי ג'ל פוליש?

לק ג'ל של קודי הוא מוצר מהפכני המספק ללבוש לאורך זמן, צבעים מרהיבים וגימור ברק גבוה. הוא נועד לספק מראה חלק, אחיד ומבריק, ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר, להיסדק או לדהות. לק ג'ל של קודי היא מערכת דו-שלבית, המורכבת משכבת בסיס ומעלית. שכבת הבסיס עוזרת לקשר את הצבע לציפורן, בעוד שכבת העל משמשת כשכבת הגנה ומספקת את הגימור המבריק.

היתרונות של קודי ג'ל פוליש

לק ג'ל של קודי מציע מספר יתרונות על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר בפני שבבים וסדקים, והצבע חי יותר ועמיד יותר מלק מסורתי. לק ג'ל של קודי גם גמיש יותר, ומאפשר להסיר אותו מבלי לפגוע בציפורן. בנוסף, כמערכת דו-שלבית, הרבה יותר קל למריחה מאשר לק מסורתי.

סוגי פוליש קודי ג'ל

לק ג'ל של קודי זמין במגוון רחב של צבעים, מאדומים וורודים קלאסיים ועד כחולים וסגולים נועזים. בנוסף, לק ג'ל של קודי זמין הן בנוסחאות מסורתיות והן בפורמולות מגוונות ב-LED, כך שתוכלו לבחור את האפשרות המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

כיצד למרוח פוליש קודי ג'ל

לק ג'ל של קודי קל למריחה ודורש מינימום כלים ואספקה. לפני שתתחיל, וודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים או לכלוך. לאחר מכן, יש למרוח את שכבת הבסיס ולרפא אותו תחת תאורת UV או נורת LED למשך הזמן המומלץ. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, יש למרוח את הצבע לפי בחירתך ולאחר מכן לרפא אותו. לבסוף, יש למרוח את השכבה העליונה ולרפא שוב.

טיפים למריחת קודי ג'ל פוליש

בעת מריחת לק ג'ל של קודי, חשוב להשתמש בשכבות דקות ואחידות ולרפא כל שכבה לפרק הזמן המומלץ. בנוסף, חשוב להשתמש במגבון נטול מוך כדי להסיר את השכבה הדביקה לאחר הריפוי, מכיוון שזה יעזור להבטיח גימור חלק ומבריק. למידע נוסף על מריחת לק ג'ל של קודי, תוכלו למצוא משאבים נוספים כאן .

טיפול בקודי ג'ל פוליש

לאחר שמרחת לק ג'ל של קודי, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי להבטיח שהלק יחזיק זמן רב ככל האפשר. הימנע משימוש בציפורניים לפתיחת קופסאות שימורים או בקבוקים, מכיוון שהדבר עלול לגרום לשיתובים ולסדקים. בנוסף, השתמשי בשמן לציפורניים כדי לשמור על לחות הציפורניים שלך ולהימנע מהשריית הציפורניים במים חמים, מכיוון שזה עלול לגרום ללק להתרומם.

הסרת קודי ג'ל פוליש

הסרת לק ג'ל של קודי יכולה להתבצע עם מסיר על בסיס אצטון ומגבון נטול מוך. התחל בהשריית המגבון במסיר והנחתו על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר כסף כדי למנוע מהמסיר להתאדות, והניחו לו לשבת 10-15 דקות. לאחר הסרת נייר הכסף, הלק אמור לרדת בקלות עם המגבון נטול המוך. לק ג'ל של קודי הוא מוצר מהפכני המספק ללבוש לאורך זמן, צבעים מרהיבים וגימור ברק גבוה. עם המריחה הקלה ותהליך ההסרה הפשוט שלו, לק ג'ל של קודי הוא בחירה מצוינת לכל מי שמחפש מניקור באיכות סלון. בעזרת הטיפים והמידע המופיעים במדריך זה, תוכלי להשתמש בלק ג'ל של קודי כדי להשיג מניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן