קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » ג'ל לק של Easy Life: כל מה שאתה צריך לדעת

ג'ל לק של Easy Life: כל מה שאתה צריך לדעת

ג'ל לק של Easy Life: כל מה שאתה צריך לדעת

מהו ג'ל לק של איזי לייף?

Easy Life לק ג'ל הוא מוצר לק מהפכני שעוזר לך לקבל מניקור איכותי בסלון בנוחות של הבית שלך. זוהי מערכת דו-שלבית הכוללת שכבת בסיס ומעיל צבעוני, ומיועדת להחזיק עד 14 יום ללא שבבים או דהייה. שכבת הבסיס עוזרת לצבע הצבע להיצמד לציפורניים שלך ומספקת שכבת הגנה כדי לעזור לצבע להחזיק מעמד זמן רב יותר. מעיל הצבע זמין במגוון רחב של צבעים, כך שתוכלו ליצור כל מראה שתרצו.

איך אני משתמש בג'ל לק של Easy Life?

שימוש בג'ל לק של Easy Life הוא תהליך פשוט בן שלושה שלבים. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך. התחל על ידי דחיפה לאחור של הציפורניים שלך, ולאחר מכן שיוף וצחצח את הציפורניים שלך כדי להסיר רכסים או אי אחידות. לאחר מכן, יש למרוח את שכבת הבסיס ולתת לו להתייבש לחלוטין. לאחר שכבת הבסיס יבשה לחלוטין, ניתן למרוח את שכבת הצבע. הקפידו למרוח את שכבת הצבע בשכבות דקות ולתת לכל שכבה להתייבש לחלוטין לפני מריחת השכבה הבאה. לאחר שהנחתם את מספר השכבות הרצוי, סיימו בשכבה עליונה לאיטום הצבע והוספת ברק.

כיצד ניתן להסיר ג'ל לק של Easy Life?

הסרת ג'ל לק של Easy Life קלה בדיוק כמו מריחתו. התחל על ידי שיוף השכבה העליונה של הלק עם פצירה. לאחר מכן, השרו כרית צמר גפן עם מסיר לק והצמידו אותה על הציפורן למשך מספר דקות. זה יעזור לשחרר את הלק. לבסוף, הסר בעדינות את הלק עם כרית הכותנה.

באיזה צבעים מגיע ג'ל לק של Easy Life?

ג'ל לק איזי לייף מגיע במגוון צבעים, מגוונים קלאסיים כמו אדום וורוד ועד לגוונים אופנתיים כמו כחול וירוק. יש גם גוונים נצנצים ומטאליים זמינים למי שרוצה להוסיף קצת נצנוץ למראה שלה.

שאלות ותשובות

האם ניתן להשתמש בג'ל לק של Easy Life על ציפורניים מלאכותיות?

כן, ניתן להשתמש בג'ל לק של Easy Life על ציפורניים מלאכותיות. עם זאת, הקפידו למרוח את שכבת הבסיס בעדינות ובשכבות דקות כדי למנוע פגיעה בציפורניים המלאכותיות.

כמה זמן יחזיק ג'ל לק של איזי לייף?

ג'ל לק של Easy Life יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. עם זאת, זה יהיה תלוי באיזו מידה אתה מכין את הציפורניים שלך לפני היישום ועד כמה אתה מטפל בציפורניים שלך לאחר היישום.

האם ניתן להשתמש בג'ל לק של Easy Life על ציפורניים טבעיות?

כן, ניתן להשתמש בג'ל לק Easy Life על ציפורניים טבעיות. הקפידו להכין את הציפורניים היטב לפני מריחת שכבת הבסיס כדי להבטיח צבע וברק לאורך זמן.

סיכום

Easy Life לק ג'ל הוא מוצר לק מהפכני שעוזר לך לקבל מניקור איכותי בסלון בנוחות של הבית שלך. קל למריחה ולהסרה וזמין במגוון רחב של צבעים. עם מריחה וטיפול נאותים, ג'ל לק של Easy Life יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. בין אם יש לך ציפורניים טבעיות או מלאכותיות, איזי לייף לק ג'ל הוא הדרך המושלמת להשיג ציפורניים באיכות סלון ללא תג מחיר בסלון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן